Статті

28.Кві.2021

Чого бояться наші діти? За даними досліджень, кожна друга дитина, в тому або іншому віці відчуває страхи. Найбільш частіше до цього схильні діти від двох до дев’яти років. У цьому віці дитина вже багато бачить і багато що знає, але ще не все розуміє, неприборкана дитяча фантазія ще не стримується реальними уявленнями про світ. Однак, страхи, як … Продовжити читання ““Чого бояться наші діти?””

Детальніше
21.Кві.2021
Детальніше
08.Кві.2021

Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті.       Реалізація в роботі  ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми, а через дітей їхніми батьками та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні … Продовжити читання “Виставка творчих робіт з покидькового матеріалу «Подаруй друге життя» (в рамках освіти для сталого розвитку).”

Детальніше
06.Кві.2021

«Я-сам/а» – кричить дитина коли мама намагається одягнути чи взути її. Або скільки гучних – «Я не хочу», Ви почули від дитини, коли намагались самостійно обрати одяг або взуття для неї, щоб повести у садочок чи на прогулянку. Як часто, Ви це чуєте від своєї дитини? Та як часто, сприяєте цим проявам самостійності? І чи … Продовжити читання “Що таке навички самообслуговування для дитини? Як ці навички сформувати?”

Детальніше
01.Кві.2021

Сучасні діти, живуть в світі комп’ютерів, Інтернету, електроніки та автоматики і легко освоюють інформаційно – комунікативні засоби, тому здивувати їх традиційними наочними засобами дуже складно. Тому перед педагогами постає дилема: як найефективніше можна навчити, розвинути й виховати дитину – та й ще так, щоб їй було комфортно й цікаво. Дієвим засобом, що дає змогу реалізувати … Продовжити читання “Формуємо комунікативну культуру у дітей дошкільного віку за допомогою LEGO – технологій.”

Детальніше