Інновації

08.Кві.2021

Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті.       Реалізація в роботі  ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми, а через дітей їхніми батьками та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні … Продовжити читання “Виставка творчих робіт з покидькового матеріалу «Подаруй друге життя» (в рамках освіти для сталого розвитку).”

Детальніше
01.Кві.2021

Сучасні діти, живуть в світі комп’ютерів, Інтернету, електроніки та автоматики і легко освоюють інформаційно – комунікативні засоби, тому здивувати їх традиційними наочними засобами дуже складно. Тому перед педагогами постає дилема: як найефективніше можна навчити, розвинути й виховати дитину – та й ще так, щоб їй було комфортно й цікаво. Дієвим засобом, що дає змогу реалізувати … Продовжити читання “Формуємо комунікативну культуру у дітей дошкільного віку за допомогою LEGO – технологій.”

Детальніше
01.Кві.2021

Педагоги молодшої групи №1 (Чорна Г.П., Александрова В.В.) та молодшої групи №2 (Гуменюк Т.А., Ігнатьєва О.Г.) працюють за  програмою «STREM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» авт. К.Крутій, за освітніми напрямками програми, а саме: «Природничі науки», або Подорож Всесвітом, «Технології», або Таємничі перетворення, «Читання і письмо», або мандрівка до Країни слів, «Інжиніринг», або маленькі винахідники, … Продовжити читання “Впроваджуємо STREAM- освіту в ЗДО №49 «Дивосвіт».”

Детальніше
01.Чер.2020

Набридли олівці та фломастери? Спробуйте щось нове! Вугілля, сангіна, пастель та інші нестандартні матеріали відкриють нові горизонти в організації образотворчої діяльності дошкільників. Робота з ними стане захопливим заняттям не лише для дітей, а й для вихователя   Дітям подобається малювати — це загальновідомий факт. Під час малювання вони фантазують, досліджують і навчаються. Одного разу діти запитали, а … Продовжити читання “Виразний чорно-білий світ, або Графіка в дитячому садку”

Детальніше
01.Чер.2020

Дорослі часто спрямовують усі свої зусилля насамперед на розвиток інтелектуальної сфери дошкільника й забувають про емоційну. Емоційно зорієнтована артосвіта дає змогу це виправити. Арсенал образотворчих технік і засобів не лише врізноманітнює заняття з дітьми, а й розслабляє, налаштовує на позитивний лад, гармонізує душевний стан   Емоції — це прояв особистого ставлення дитини-дошкільника до дійсності, до світу … Продовжити читання “Артосвіта дошкільників — емоції + творчість”

Детальніше