Інновації

10.Лис.2022

    Педагоги нашого закладу дошкільної освіти №49 помітили, що звичні рухливі ігри та спостереження в природі під час прогулянки дітям вже наскучили? Тож ознайомилися з цікавою ідеєю  – навчили дітей створювати данмали. Осінь — найбільш вдала пора, щоб навчити дітей створювати данмали, мозаїки із природнього матеріалу. Створення данмал — це різновид арт-терапії. Така творчість … Продовжити читання “Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок”

Детальніше
20.Січ.2022

        Арт-терапевтична діяльність викликає в дітей позитивні емоції, допомагає подолати апатію, безініціативність, сформувати активну життєву позицію, упевненість у власних силах.          Заняття з малювання досягають терапевтичного ефекту: вивільнення енергії, релаксація, розвиток творчості, комунікації, самовираження та вдосконалення, вміння слухати себе.          Техніку “Флюїд-арт” поширено в країнах Європи в роботі з дітьми, які мають … Продовжити читання “Кольорові плями в техніці флюїд-арт”

Детальніше
13.Січ.2022

Щоб створити сучасне інноваційне освітнє середовище, потрібно продумати та забезпечити оптимальні умови для розвитку та саморозвитку дитини. Спостерігаючи за активністю вихованців у освітньому середовищі, педагоги набувають компетентності щодо його створення. Наші педагоги розглянули застосування технології « Стіни, стеля, підлога, які говорять» ( за К.Крутій) . Всім вона сподобалася. І всі групи закладу почали її запроваджувати … Продовжити читання “Сучасне інноваційне освітнє середовище в ЗДО №49 «Дивосвіт»”

Детальніше
13.Січ.2022

Широкої популярності у сфері дошкільної освіти набуває впровадження інноваційної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» К. Крутій. Саме STREAM – освіта зорієнтована на цінності та інтереси дитини, на взаємозв’язок усіх сторін життя. Тому основне завдання педагога – допомогти дитині пізнати світ за принципом взаємозв’язку та взаємодії. Ви, … Продовжити читання “Впроваджуємо в освітньо – виховний процес альтернативну програмою «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» К. Крутій.”

Детальніше
08.Кві.2021

Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті.       Реалізація в роботі  ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми, а через дітей їхніми батьками та самими педагогами надзвичайно важливих навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні … Продовжити читання “Виставка творчих робіт з покидькового матеріалу «Подаруй друге життя» (в рамках освіти для сталого розвитку).”

Детальніше